Carrolinas

Alla inlägg under december 2012

Av Carro - 4 december 2012 14:45

 


Tjockare tights

Vanlig svart lålngärmad tröja (att ha under t.ex jeansvästen..) 

Jeansväst

Krämer; body lotion, ansiktsmask på tub, ny sminkborttagning osv.

Plattång

Skrivblock

  

UV-filter till kameran

Fjärrutlösare

Stativ

Datorfodral


Bilderna visar inte exakt vad jag vill ha, jag vill t.ex inte ha just de skrivblocken, eller just den plattången, eller just det datorfodralet osv.

 


Av Carro - 3 december 2012 13:30

 


 


 


 


 


 

Yes, är lite ego igen och laddar upp massa självporträtt jag tog igår. De liknar ju bilderna jag tog i min förra omgång. Fast jag tycker de här blev bäst. Vad tycker ni? 

Av Carro - 2 december 2012 14:43

 


 


 


Fotade idag för första gången på länge med mitt zoomobjektiv. För er som inte vet det så fotar jag med Canon Eos 1100D. Jag har länge velat fota fåglar, men det behövs ju ofta zoomobjektiv för det, eftersom fåglarna blir rädda om man kommer för nära, så det var jättebra att det hade samlats lite fåglar utanför vårt hus, så kunde jag bara springa in och hämta zoomobjektivet! 


Av Carro - 2 december 2012 13:21

Det var fler som deltog i min "veckans blogg" än vad jag hade trott, så jag tänker faktiskt avsluta tävlingen idag, så det blir en "helgens blogg" istället. Tror jag väljer flera vinnare också. Så ni har till kl 18.00 på er att delta. Vinnarna kommer upp ikväll/imorgon eller så snart som möjligt om jag inte hinner.

Kram <3



Av Carro - 2 december 2012 13:12

           

Av Carro - 2 december 2012 03:30

 


Ha en bra första advent idag allihopa! 

Sök i bloggen

Om mig - Carro

Något du undrar?

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

 

Omröstning

Vill ni att jag ska ha en dagens/veckans blogg tävling?
 Ja
 Ja, men jag skulle nog inte delta
 Nej

 


Ovido - Quiz & Flashcards